Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Realizace pohybových aktivit v předškolním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00123429" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00123429 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/gramotnost/3-2021-2/" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/gramotnost/3-2021-2/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Realizace pohybových aktivit v předškolním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je posoudit a porovnat český Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání se zdravotními doporučeními pro pohybový režim dětí a s realitou pohybového vzdělávání v praxi mateřských škol. Východiskem pro porovnání je vzdělávací obsah Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a přímé pozorování pohybové aktivity dětí v mateřských školách. Pozorovány byly třídy v běžné mateřské škole a v mateřské škole zapojené do programu Mateřská škola podporující zdraví. Objem řízených a neřízených pohybových aktivit byl sledován metodou přímého pozorování a měření času.

  • Název v anglickém jazyce

    Physical Activities Realising in Preschool Education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the work is to assess and compare the Czech Framework Education Programme for Preschool Education with health recommendations for the physical activity regimen of children with the reality of physical education in the everyday practice of kindergartens. The starting point lies in evaluating the content of the Framework Education Programme for Preschool Education and directly observing the physical activity of children in kindergartens. Classes were observed in a regular kindergarten as well as in a kindergarten involved in the Health-Promoting Kindergarten programme. Both controlled and uncontrolled physical activities were monitored by direct observation and time measurement.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání

  • ISSN

    2533-7882

  • e-ISSN

    2533-7890

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    23-34

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus