Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00128801" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00128801 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola nejprve popisuje koncepci osobnostně orientované profesní přípravy sociálních pedagogů na Katedře sociální pedagogiky na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Další kapitoly jsou poté věnovány kurzu aplikované improvizace, který je nejmladší inovací v tomto modulu. Autoři se zabývají dosavadním výzkumem ve využití aplikované improvizace v oblastech souvisejících s možným uplatněním sociálních pedagogů a nastiňují možnosti využití aplikované improvizace v profesním vzdělávání sociálních pedagogů. Poslední část kapitoly tvoří shrnutí výzkumu zabývajícího se rozvojem sociálních a emočních kompetencí sociálních pedagogů prostřednictvím aplikované improvizace.

  • Název v anglickém jazyce

    Personality-oriented professional training of social educators: Applied improvisation as a method of professional development and a tool for practice

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter first describes the concept of personality-oriented professional training for social educators at the Department of Social Pedagogy at the Faculty of Education of Masaryk University in Brno. Subsequent chapters are then devoted to the course of applied improvisation, which is the youngest innovation in this module. The authors deal with previous research on the use of applied improvisation in areas related to possible employment of social educators and outline the possibilities of using applied improvisation in the professional education of social educators. The last part of the chapter consists of a summary of research on the development of social and emotional competencies of social pedagogues through applied improvisation.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí.

  • ISBN

    9788056805336

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    136-157

  • Počet stran knihy

    176

  • Název nakladatele

    Typi Universitatis Tyrnaviensis, spoločné pracovisko Trnavskej univerzity v Trnave a Vedy, vydavateľstva Slovenskej akadémie vied

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS kapitoly