Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00128801" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00128801 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola nejprve popisuje koncepci osobnostně orientované profesní přípravy sociálních pedagogů na Katedře sociální pedagogiky na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Další kapitoly jsou poté věnovány kurzu aplikované improvizace, který je nejmladší inovací v tomto modulu. Autoři se zabývají dosavadním výzkumem ve využití aplikované improvizace v oblastech souvisejících s možným uplatněním sociálních pedagogů a nastiňují možnosti využití aplikované improvizace v profesním vzdělávání sociálních pedagogů. Poslední část kapitoly tvoří shrnutí výzkumu zabývajícího se rozvojem sociálních a emočních kompetencí sociálních pedagogů prostřednictvím aplikované improvizace.
Název v anglickém jazyce
Personality-oriented professional training of social educators: Applied improvisation as a method of professional development and a tool for practice
Popis výsledku anglicky
The chapter first describes the concept of personality-oriented professional training for social educators at the Department of Social Pedagogy at the Faculty of Education of Masaryk University in Brno. Subsequent chapters are then devoted to the course of applied improvisation, which is the youngest innovation in this module. The authors deal with previous research on the use of applied improvisation in areas related to possible employment of social educators and outline the possibilities of using applied improvisation in the professional education of social educators. The last part of the chapter consists of a summary of research on the development of social and emotional competencies of social pedagogues through applied improvisation.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí.
ISBN
9788056805336
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
136-157
Počet stran knihy
176
Název nakladatele
Typi Universitatis Tyrnaviensis, spoločné pracovisko Trnavskej univerzity v Trnave a Vedy, vydavateľstva Slovenskej akadémie vied
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS kapitoly
—