Práce s autentickým literárním textem v hodinách francouzštiny očima vyučujících I
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F23%3A00131360" target="_blank" >RIV/00216224:14410/23:00131360 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://pages.pedf.cuni.cz/cizijazyky/66-4/" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/cizijazyky/66-4/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Práce s autentickým literárním textem v hodinách francouzštiny očima vyučujících I
Popis výsledku v původním jazyce
Jedná se o první část článku, který na základě výsledků proběhlého kvantitativního výzkumu prezentuje důležitost práce s autentickým literárním textem v hodinách francouzštiny jako dalšího cizího jazyka na úrovni B1. Článek vyhodnocuje výsledky proběhlého dotazníkového šetření mezi vyučujícími francouzského jazyka na osmiletých gymnáziích v České republice, které jsou doplněné o data získaná ze tří polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Součástí prezentovaných dat jsou konkrétní díla, s nimiž respondenti ve svých hodinách pracují, a která by mohla čtenáři sloužit jako inspirace pro budoucí práci s autentickým literárním textem v hodinách francouzského jazyka.
Název v anglickém jazyce
Working with authentic literary text in an FFL classroom through teachers' eyes (Part I)
Popis výsledku anglicky
This paper is the first part of the an article, which, based on the results of a qantitative survey, presents the importance of working with an authentic literary text in French as a foreign language (FFL) B1 level classrooms. The article evaluates the results of a questionnaire survey among secondary school teachers of FFL in the Czech Republic. The results are further supplemented by data obtained from three semi-structured interviews. Part of the presented data are specific literary works which the respondents used in their FFL classrooms, and which could serve as inspiration for the reader for future work with authentic literary text in their own FFL classrooms.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Cizí jazyky
ISSN
1210-0811
e-ISSN
—
Svazek periodika
66
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
3-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—