Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Práce s autentickým literárním textem v hodinách francouzštiny očima vyučujících (dokončení)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F23%3A00131362" target="_blank" >RIV/00216224:14410/23:00131362 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/cizijazyky/nejnovejsi-cislo/" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/cizijazyky/nejnovejsi-cislo/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Práce s autentickým literárním textem v hodinách francouzštiny očima vyučujících (dokončení)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedná se o dokončení textu článku, který na základě výsledků proběhlého kvantitativního výzkumu prezentuje důležitost práce s autentickým literárním textem v hodinách francouzštiny jako dalšího cizího jazyka na úrovni B1. Článek vyhodnocuje výsledky proběhlého dotazníkového šetření mezi vyučujícími francouzského jazyka na osmiletých gymnáziích v České republice, které jsou doplněné o data získaná ze tří polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Součástí prezentovaných dat jsou konkrétní díla, s nimiž respondenti ve svých hodinách pracují, a která by mohla čtenáři sloužit jako inspirace pro budoucí práci s autentickým literárním textem v hodinách francouzského jazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    Working with authentic literary text in an FFL classroom through teachers' eyes (Part II)

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is the second part of the an article, which, based on the results of a qantitative survey, presents the importance of working with an authentic literary text in French as a foreign language (FFL) B1 level classrooms. The article evaluates the results of a questionnaire survey among secondary school teachers of FFL in the Czech Republic. The results are further supplemented by data obtained from three semi-structured interviews. Part of the presented data are specific literary works which the respondents used in their FFL classrooms, and which could serve as inspiration for the reader for future work with authentic literary text in their own FFL classrooms.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cizí jazyky

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    66

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    3-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus