Vliv vybraných osobnostních korelátů na kreativitu v tanci u adolescentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F11%3A00067337" target="_blank" >RIV/00216224:14510/11:00067337 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv vybraných osobnostních korelátů na kreativitu v tanci u adolescentů
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem práce je ověřit vliv tance na kreativitu u vybrané skupiny adolescentů tancujících a adolecentů netancujících. Prostřednictvím osobnostní ankety byla získána personální data o testovaných osobách, použili jsme Brace test. Z výsledků vyplývá, že vhodně vedená výuka tělesné výchovy na střední škole přispívá k všestrannému pohybovému rozvoji adolescentů.
Název v anglickém jazyce
The Influence of Personality and Cognitive Aspects on Creativity in Dance in Adolescents
Popis výsledku anglicky
The purpose of this research is to certify influence of dance on creativity of two chosen groups of adolescents - dancers and nondancers. They were tested with Brace test and Creativity movement test. By means of personality enquiry we received personaldata from the tested groups.The results indicate that a suitable physical education form at a secondary school contributes to an all-round development in adolescents.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Sportiva
ISSN
1802-7679
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011/5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
83-91
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—