Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role pedagoga v prevenci civilizačních onemocnění

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F14%3A00079610" target="_blank" >RIV/00216224:14510/14:00079610 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23420/14:43925419

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role pedagoga v prevenci civilizačních onemocnění

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola pojednává o významném podílu role pedagoga na efektivitě výchovně vzdělávacího procesu za cílem prevence civilizačních onemocnění. Je zde řešena problematika plánování, organizace, realizace a vyhodnocování výchovně vzdělávacího procesu. V kapitole jsou rozebrány profesní kompetence pedagoga, didaktické zásady obecné a individuální a to ve vztahu k věkovým zvláštnostem, dle zdravotních oslabení a dle úrovně tělesné zdatnosti. Jsou zde uvedena základní kritéria pro sestavení individuálního intervenčního programu. V textu jsou podrobně rozebrány všechny didaktické zásady s odkazy na závěry prací našich i zahraničních odborníků.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of the teacher in the prevention of lifestyle diseases

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter discusses the important role of teacher to share the effectiveness of the educational process in order to prevent lifestyle diseases. There is the issue of planning, organization, implementation and evaluation of the educational process. Thechapter dealt with professional competence of teachers, general and individual didactic principles according to the age of traits, according to the health impairments and the level of physical fitness. There are basic criteria for the compilation of individual intervention program. In the text we discuss in detail all didactic principles with reference to the conclusions of the domestic and foreign experts.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Metabolický syndrom-mezioborový problém

  • ISBN

    9788021075399

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    97-107

  • Počet stran knihy

    107

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly