Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití cíleného marketingu v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F01%3A00004681" target="_blank" >RIV/00216224:14560/01:00004681 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití cíleného marketingu v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá cíleným marketingem a problematikou segmentace trhu. Celá problematika je nejprve nastíněna v teoretické rovině a následně jsou uvedeny výsledky dvou výzkumů, které byly zaměřeny jednak na využití cíleného marketingu v praxi českých firem a jednak na nabídku českých marketingových firem, s důrazem na jejich zkušenosti se zaváděním segmentace trhu a cílením produkce klientů.

  • Název v anglickém jazyce

    An Using a target marketing in a practice

  • Popis výsledku anglicky

    The paper concerns on a target marketing and a market segmentation. Problems are analyse theoretic at first and then are assigned effects of two researches. They was aimed to a using of target marketing in a practice of czech firms and to a supply of czech marketing firms.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F00%2F0368" target="_blank" >GA402/00/0368: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky

  • ISBN

    80-225-1447-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    76

  • Název nakladatele

    EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku