Jak kvantifikovat hodnotu zákazníka pro podnik?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005969" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005969 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How to Quantify Customer Value to the Firm?
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the paper is to describe the theoretical approach to calculation of customer value to the firm by net marketing contribution. It shows a calculation of actual and strategic customer value to the firm and their using for selection of target markets.
Název v anglickém jazyce
How to Quantify Customer Value to the Firm?
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to describe the theoretical approach to calculation of customer value to the firm by net marketing contribution. It shows a calculation of actual and strategic customer value to the firm and their using for selection of target markets.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Education and Ekonomy 2007
ISBN
978-9985-59-725-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
67-69
Název nakladatele
Tallinn University of Technology
Místo vydání
Tallinn
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—