Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Developments in the Level of Marketing in Czech Firms Between 1999 and 2003

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F03%3A63501483" target="_blank" >RIV/70883521:28120/03:63501483 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Developments in the Level of Marketing in Czech Firms Between 1999 and 2003

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At the current time, when, as a result of the rapid developments in Information Technologies frequent changes occur in the surrounding environment and in customer preferences, and where it is often necessary to implement changes to approaches in practicein firms, Marketing and its philosophies are becoming ever more important. Marketing activities do not only concentrate on discovering the best methods for persuading customers to buy products, but also include the seeking of further opportunities for creating new values for customers, which it is then necessary to set in context with the current and future marketing environment of a firm and concurrently, to respect the real abilities of these firms. Marketing is one of the key pillars of the successful management of an enterprise, since the primary role of marketing is the creation of value for customers. "New Millennial" Marketing is a philosophy, a method raised to a way of thinking, where the marketing management of a firm must al

  • Název v anglickém jazyce

    Developments in the Level of Marketing in Czech Firms Between 1999 and 2003

  • Popis výsledku anglicky

    At the current time, when, as a result of the rapid developments in Information Technologies frequent changes occur in the surrounding environment and in customer preferences, and where it is often necessary to implement changes to approaches in practicein firms, Marketing and its philosophies are becoming ever more important. Marketing activities do not only concentrate on discovering the best methods for persuading customers to buy products, but also include the seeking of further opportunities for creating new values for customers, which it is then necessary to set in context with the current and future marketing environment of a firm and concurrently, to respect the real abilities of these firms. Marketing is one of the key pillars of the successful management of an enterprise, since the primary role of marketing is the creation of value for customers. "New Millennial" Marketing is a philosophy, a method raised to a way of thinking, where the marketing management of a firm must al

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The 8th International Conference on Global Business and Economic

  • ISBN

    0-9747415-0-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    5

  • Název nakladatele

    Guadalajara, Mexico

  • Místo vydání

    Guadalajara, Mexico

  • Místo konání akce

    Guadalajara, Mexico

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku