Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PODNIKÁNÍ A KULTURNÍ ROZDÍLY (DIMENZE MASKULINITA versus FEMINITA)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F04%3A00011695" target="_blank" >RIV/00216224:14560/04:00011695 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PODNIKÁNÍ A KULTURNÍ ROZDÍLY (DIMENZE MASKULINITA versus FEMINITA)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pedmtem této publikace je pojednání o národních odlišnostech, které se projevují v organizaní struktue podnik, ve firemní kultue a v obchodních a spoleenských zvyklostech. Jednotlivé rysy národních kultur je možné porovnat pomocí kulturních dimenzí. Zdezkoumám vliv národní kultury na kulturu podnikovou v jednotlivých pobokách jedné nadnárodní spolenosti s nmeckým pvodem, spolenosti HARIBO. Pomocí kvantitativních metod výzkumu dokazuji, že národní kultura, ve které spolenost psobí, má vliv na jednání arozhodování zamstnanc a tudíž i na podnikovou kulturu.

  • Název v anglickém jazyce

    BUSINESS AND THE CULTURAL DIFFERENCIES (DIMENSION MASCULINITY and FEMINITY)

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this essay concerning Business and cultural differences is to analyze the cultural differences, which occur in organization structures of businesses, in business culture and in business and cultural behaviors. It is possible to compare thesespecific features of national cultures by means of cultural dimensions. Ive focused on the influence of national culture on a business culture in general and I use for my research the selected branches of the German international company called HARIBO. Using quantitative research methods I demonstrated, that the national culture where the company acts influences employees behaviors and decision-making and that way the business culture itself.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F02%2F1563" target="_blank" >GA402/02/1563: Profesní samospráva jako fenomén občanské společnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy rozvoje prmyslu

  • ISBN

    80-214-2787-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    16

  • Název nakladatele

    VUT Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    25. 11. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku