Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Organizační hodnoty jako infikátor zákaznicky zaměřené organizační kultury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F04%3A00024530" target="_blank" >RIV/00216224:14560/04:00024530 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Organizational Values as an Indicator of Customer Focused Organizational Culture

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents the part of the results of the research into organizational values of Czech manufacturing companies which was carried out within the grant project GACR no. 402/02/0114 entitled "Organizational Culture of Czech Companies". Respondents of the research were representatives of top and middle-level management. The aim of this part of the research was to find out if the customer focused values are the part of the content of organizational culture of companies investigated.

  • Název v anglickém jazyce

    Organizational Values as an Indicator of Customer Focused Organizational Culture

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the part of the results of the research into organizational values of Czech manufacturing companies which was carried out within the grant project GACR no. 402/02/0114 entitled "Organizational Culture of Czech Companies". Respondents of the research were representatives of top and middle-level management. The aim of this part of the research was to find out if the customer focused values are the part of the content of organizational culture of companies investigated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0114" target="_blank" >GA402/02/0114: Organizační kultura českých firem</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Economic Development in Central and Eastern Europe

  • ISBN

    80-214-2717-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    VUT v Brně, Fakulta podnikatelská

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku