Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Organizační kultura českých firem: vztah mezi organizačními hodnotami a normami chování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F05%3A00019913" target="_blank" >RIV/00216224:14560/05:00019913 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Organizační kultura českých firem: vztah mezi organizačními hodnotami a normami chování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje dílčí výsledky širšího výzkumného projektu, zaměřeného na organizační kulturu českých výrobních firem. Cílem prezentovaného dílčího zpracování výsledků bylo zjistit vztah mezi obsahovými složkami organizační kultury českých výrobních firem identifikovanými na úrovni organizačních hodnot a na úrovni norem chování, které jsou sdíleny ve firmách. Obsahové složky byly identifikovány prostřednictvím faktorové analýzy dat získaných příslušnými dotazníky, souvislost mezi nimi byla zjišťovánaprostřednictvím korelací. Výzkum byl proveden u 74 českých výrobních firem, výzkumný soubor tvořilo 467 vrcholových, středních a nižších manažerů zkoumaných firem.

  • Název v anglickém jazyce

    Organizational Culture of Czech Companies: the Relationship between Organizational Values and Norms of Behaviour

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a part of results of extensive research project aimed at organizational culture of Czech manufacturing companies. The objective of this study was to ascertain the relationship between content components of organizational culture identified on the level of organizational values and norms of behaviour. The research data were analysed by means of factor and correlation analysis. The survey was carried out on the sample of 74 Czech manufacturing companies, the sample consisted of 467 members of top, middle-level and low-level management.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0114" target="_blank" >GA402/02/0114: Organizační kultura českých firem</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomika, financie a manažment - rok 2005

  • ISBN

    80-7259-022-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    191-198

  • Název nakladatele

    Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku