Evrospká železniční restrukturalizace - Británie, Francie, Německo
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00024770" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00024770 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Evrospká železniční restrukturalizace - Británie, Francie, Německo
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje průběh železniční restrukturalizace v Evropě. Jako modelové země byly vybrány Británie, Francie a Německo. Tyto země se řídily stejnými direktivami EU, ale jejich implementace byla výrazně odlsišná. Příspěvek se zabývá ekonomickou analýzou rozdílných restrukturalizačních modelů v ětchto zemích.
Název v anglickém jazyce
European Railway Restructuring - Britain, Germany, France
Popis výsledku anglicky
The paper analyses the process of railways restructuring in Europe. As model countries have been chosen Britain, Germany and France. These countries have been following the same directives of EC, but they differ substantially in the energy, details and impacts of reforms. Britain has been an early and dedicated reformer and after completing vertical unbundling continued with complete division and privatization of the industry. Germany retained the institutional integrity and put an emphasis on the regional competition. France, despite completed vertical unbundling, has shown little effort in the introduction of real competition.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F08%2F1438" target="_blank" >GA402/08/1438: Konkurenceschopnost a konkurence v železniční dopravě - možnosti a limity hospodářské politiky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Towards more competitive European rail system
ISBN
978-80-8070-853-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
EURNEX - ŽEL 2008
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
4. 6. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—