The Brand in Accounting and Economic Concepts - Comparison of the Czech and the International Approach
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F15%3A00084073" target="_blank" >RIV/00216224:14560/15:00084073 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Brand in Accounting and Economic Concepts - Comparison of the Czech and the International Approach
Popis výsledku v původním jazyce
The enterprise name has for a business entity similar meaning to the brand (trademark). The current legislation allows standalone handling of the enterprise name. This paper compares the consequences of the usage of these branding instruments.
Název v anglickém jazyce
The Brand in Accounting and Economic Concepts - Comparison of the Czech and the International Approach
Popis výsledku anglicky
The enterprise name has for a business entity similar meaning to the brand (trademark). The current legislation allows standalone handling of the enterprise name. This paper compares the consequences of the usage of these branding instruments.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
European Financial Systems 2015. Proceedings of the 12th International Scientific Conference.
ISBN
9788021079625
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
507-513
Název nakladatele
Masaryk University
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
18. 6. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000370679200067