Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Služby cestovního ruchu a řízení jejich kvality: zaměření na úlohu veřejného sektoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F17%3A00098697" target="_blank" >RIV/00216224:14560/17:00098697 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vspj.cz/vyzkum-a-projekty/casopisy-vspj/studia-turistica" target="_blank" >https://www.vspj.cz/vyzkum-a-projekty/casopisy-vspj/studia-turistica</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Služby cestovního ruchu a řízení jejich kvality: zaměření na úlohu veřejného sektoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na analýzu kvality služeb v cestovním ruchu. Jelikož je produkt cestovního ruchu tvořen různými službami, uspokojení potřeb návštěvníků značně závisí na kvalitě služeb poskytovaných podnikateli i veřejným sektorem. Nezastupitelnou roli má veřejný sektor v oblasti řízení kvality a implementace metod a nástrojů ovlivňujících kvalitu služeb. Cílem článku je předložit zkušenosti z praxe České republiky i poznatky vybraných turisticky vyspělých destinací. Pro popisování přístupů vybraných zemí byla využita metoda deskriptivní a při jejich hodnocení metody analýzy a komparace. Na základě aktuálních zjištění a šetření realizovaného v Horním Rakousku (2014) lze uvést, že pro kvalitu služeb i procesu, v němž jsou služby poskytovány, mají zásadní význam finanční zdroje a úroveň spolupráce poskytovatelů služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Tourism services and service quality management: a focus on the role of the public sector

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the analysis of the quality of tourism services. The tourism product consists of various services provided by the private sector, as well as public sector. Naturally, visitor experience depends on the quality of both types of services. The public sector has its irreplaceable role in the field of quality management and implementation of methods and tools affecting service quality. The aim of this article is to present practical experience of the Czech Republic and selected tourist destinations. To describe the foreign attitudes, descriptive research method was used, accompanied by methods of analysis and comparison. On the basis of the findings and the questionnaire survey conducted in Upper Austria (2014), it can be said that the quality of service and service management process depends on financial resources and the level of cooperation between service providers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia turistica

  • ISSN

    1804-252X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    7-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus