Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14630%2F03%3A00008562" target="_blank" >RIV/00216224:14630/03:00008562 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers
Popis výsledku v původním jazyce
Communicative ESP practice for Pre-Service Teachers is a coursebook tailor-made for students of pedagogic faculties who are not majoring in English. Easy to use in class or as a supplement to a general English course for students at intermediate level, it contains 15 units with answer key and a unique Building Personal Vocabulary section in each unit. Accompanied with an audio cassette.
Název v anglickém jazyce
Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers
Popis výsledku anglicky
Communicative ESP practice for Pre-Service Teachers is a coursebook tailor-made for students of pedagogic faculties who are not majoring in English. Easy to use in class or as a supplement to a general English course for students at intermediate level, it contains 15 units with answer key and a unique Building Personal Vocabulary section in each unit. Accompanied with an audio cassette.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-244-0652-7
Počet stran knihy
109
Název nakladatele
Palacký University, Olomouc, Czech Republic
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—