Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Creative Approach to Language Teaching: A Teacher Trainer Perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F14%3A00079072" target="_blank" >RIV/00216224:14640/14:00079072 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Creative Approach to Language Teaching: A Teacher Trainer Perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An increasing number of innovations in language learning of recent years is fascinating. Yet, novel views on learning styles, teaching strategies, course development and technology use associated with those innovations have brought the necessity to ask questions such as: Do we design courses that suit diverse and multifarious needs of language learners? Do we use technologies that improve language learning processes? Do we teach skills that help study, work and communicate successfully in the constantlychanging world of science and research? This paper shares experience with an implementation of Creative Approach to Language Teaching (CALT) to the university setting. It offers a practice-oriented insight into this creative, collaborative and community-of-practice based approach that Masaryk University Language Centre, the leading language learning institution in the country, has been testing, analysing and implementing since 2009. The CALT concept, based on a fusion of theories of K.

  • Název v anglickém jazyce

    A Creative Approach to Language Teaching: A Teacher Trainer Perspective

  • Popis výsledku anglicky

    An increasing number of innovations in language learning of recent years is fascinating. Yet, novel views on learning styles, teaching strategies, course development and technology use associated with those innovations have brought the necessity to ask questions such as: Do we design courses that suit diverse and multifarious needs of language learners? Do we use technologies that improve language learning processes? Do we teach skills that help study, work and communicate successfully in the constantlychanging world of science and research? This paper shares experience with an implementation of Creative Approach to Language Teaching (CALT) to the university setting. It offers a practice-oriented insight into this creative, collaborative and community-of-practice based approach that Masaryk University Language Centre, the leading language learning institution in the country, has been testing, analysing and implementing since 2009. The CALT concept, based on a fusion of theories of K.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů