Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using creative teaching to develop learner autonomy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F15%3A00086765" target="_blank" >RIV/00216224:14640/15:00086765 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using creative teaching to develop learner autonomy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This webinar offers a practice-oriented insight into a Creative Approach to Language Teaching (CALT). It presents creativity (M. Csikszentmihalyi, K. Robinson, J.P.Gilford, B.Krouwel, E. de Bono) as an integral part of the language learning process and addresses aspects of creative teaching that help teachers accept roles of facilitators, guides and language advisors who share negotiated responsibilities with the rest of an established learning community-of-practice. It introduces theories, identifies approaches and shares successful CALT principles that foster autonomy and allow learners to become natural and actively engaged co-authors of their own language learning. The aim of this webinar is to discuss how creative teaching may equip learners withstrategies that can help them solve a wider variety of language and communication challenges they may face in the future.

  • Název v anglickém jazyce

    Using creative teaching to develop learner autonomy

  • Popis výsledku anglicky

    This webinar offers a practice-oriented insight into a Creative Approach to Language Teaching (CALT). It presents creativity (M. Csikszentmihalyi, K. Robinson, J.P.Gilford, B.Krouwel, E. de Bono) as an integral part of the language learning process and addresses aspects of creative teaching that help teachers accept roles of facilitators, guides and language advisors who share negotiated responsibilities with the rest of an established learning community-of-practice. It introduces theories, identifies approaches and shares successful CALT principles that foster autonomy and allow learners to become natural and actively engaged co-authors of their own language learning. The aim of this webinar is to discuss how creative teaching may equip learners withstrategies that can help them solve a wider variety of language and communication challenges they may face in the future.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů