Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Authenticity Unlimited: An Analysis of a “Key Competencies in International Academic Communication” Course.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F16%3A00094086" target="_blank" >RIV/00216224:14640/16:00094086 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Authenticity Unlimited: An Analysis of a “Key Competencies in International Academic Communication” Course.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Exposing students to authentic tasks that require high levels of creativity, critical thinking, and active engagement in problem solving and international collaboration has recently become central to many academic language courses. This paper presents an analysis of an experimental “Key Competencies in International Academic Communication” course organised by the Masaryk University (MU) Language Centre in 2015. The objective of the thirteen-week course was to improve language and communication skills of students in international contexts. Its experimental objective was to explore the pedagogical potential of Creative Approach to Language Teaching (CALT) in highly authentic situations. To successfully complete the course, students were expected to actively participate in three parallel asymmetric tracks: Track I (Universidad Nacional del Sur, Bahía Blanca, Argentina) focused on academic language using individual asynchronous written and oral communication.

  • Název v anglickém jazyce

    Authenticity Unlimited: An Analysis of a “Key Competencies in International Academic Communication” Course.

  • Popis výsledku anglicky

    Exposing students to authentic tasks that require high levels of creativity, critical thinking, and active engagement in problem solving and international collaboration has recently become central to many academic language courses. This paper presents an analysis of an experimental “Key Competencies in International Academic Communication” course organised by the Masaryk University (MU) Language Centre in 2015. The objective of the thirteen-week course was to improve language and communication skills of students in international contexts. Its experimental objective was to explore the pedagogical potential of Creative Approach to Language Teaching (CALT) in highly authentic situations. To successfully complete the course, students were expected to actively participate in three parallel asymmetric tracks: Track I (Universidad Nacional del Sur, Bahía Blanca, Argentina) focused on academic language using individual asynchronous written and oral communication.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů