Začínající učitel: zpráva z pre-konference
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F04%3A00006726" target="_blank" >RIV/00216275:25210/04:00006726 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Novice Teacher: Pre-conference report
Popis výsledku v původním jazyce
Pre-conference event was conceived as an open forum, which focused on novice teachers at Czech schools, i.e. on various issues related to the period of their professional induction. It aimed to provide an opportunity for both the novices and their more experienced colleagues / mentors to voice their concerns in this field, to confront their views, and to formulate their needs in this specific area.
Název v anglickém jazyce
Novice Teacher: Pre-conference report
Popis výsledku anglicky
Pre-conference event was conceived as an open forum, which focused on novice teachers at Czech schools, i.e. on various issues related to the period of their professional induction. It aimed to provide an opportunity for both the novices and their more experienced colleagues / mentors to voice their concerns in this field, to confront their views, and to formulate their needs in this specific area.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Learning Together. 4th International and 8th National ATECR Conference. Proceedings
ISBN
80-7194-724-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
13-23
Název nakladatele
ATECR
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
12. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—