Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Používání systému Moodle v prezenčním studiu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F05%3A00006741" target="_blank" >RIV/00216275:25210/05:00006741 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using CMS Moodle in Full-Time Studies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    One of the course management systems (CMS), Moodle, a tool used for elearning support, is based on social constructionist philosophy. It is a free, open source software package which should help educators to create effective online learning materials. Due to its character and sound pedagogical principles it is one of the favourite CMS used nowadays.  CMS Moodle has been used in some of the courses (Training, Research Methods) in the programme of English for Business at the University of Pardubice. Its benefits for the teacher / students and experience with blended learning will be outlined.

  • Název v anglickém jazyce

    Using CMS Moodle in Full-Time Studies

  • Popis výsledku anglicky

    One of the course management systems (CMS), Moodle, a tool used for elearning support, is based on social constructionist philosophy. It is a free, open source software package which should help educators to create effective online learning materials. Due to its character and sound pedagogical principles it is one of the favourite CMS used nowadays.  CMS Moodle has been used in some of the courses (Training, Research Methods) in the programme of English for Business at the University of Pardubice. Its benefits for the teacher / students and experience with blended learning will be outlined.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ELT Signposts 2005

  • ISBN

    80-210-3760-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    44-48

  • Název nakladatele

    Masaryk University Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    9. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku