Využití Moodle ve výuce odborného anglického jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F05%3A00006750" target="_blank" >RIV/00216275:25210/05:00006750 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití Moodle ve výuce odborného anglického jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Moodle je jednou z eLearningových podpor, která je založena na sociálně konstruktivistické filozofii. Je to otevřený, volně šiřitelný software, který by měl vyučujícím pomáhat vytvářet efektivní online výukové materiály. Díky svému charakteru a pedagogickým principům je dnes jedním z nejoblíbenějších CMS. Příspěvek popisuje výsledky první výzkumné sondy zaměřené na využití Moodle v kurzu ?Výzkumné metody a práce s informacemi? (PINF) a při odborné praxi (PRAX) studentů 2. ročníku oboru Anglický jazyk pro hospodářskou praxi (AJHP) při Univerzitě Pardubice.
Název v anglickém jazyce
Using Moodle in ESP
Popis výsledku anglicky
Moodle is one of the eLearning support tools, which is based on social constructionist philosophy. It is a free, open source software package which should help educators to create effective online learning materials. Due to its character and sound pedagogical principles it is one of the favourite CMS used nowadays. The paper describes the results of the first research on using Moodle in ?Research Methods and Information Processing? (PINF) and ?Training ? stays in companies? (PRAX) by the second year students of English for Business at the University of Pardubice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III.
ISBN
80-7220-246-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
93-96
Název nakladatele
VOTOBIA
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—