Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití Moodle ve výuce odborného anglického jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F05%3A00006750" target="_blank" >RIV/00216275:25210/05:00006750 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití Moodle ve výuce odborného anglického jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Moodle je jednou z eLearningových podpor, která je založena na sociálně konstruktivistické filozofii. Je to otevřený, volně šiřitelný software, který by měl vyučujícím pomáhat vytvářet efektivní online výukové materiály. Díky svému charakteru a pedagogickým principům je dnes jedním z nejoblíbenějších CMS. Příspěvek popisuje výsledky první výzkumné sondy zaměřené na využití Moodle v kurzu ?Výzkumné metody a práce s informacemi? (PINF) a při odborné praxi (PRAX) studentů 2. ročníku oboru Anglický jazyk pro hospodářskou praxi (AJHP) při Univerzitě Pardubice.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Moodle in ESP

  • Popis výsledku anglicky

    Moodle is one of the eLearning support tools, which is based on social constructionist philosophy. It is a free, open source software package which should help educators to create effective online learning materials. Due to its character and sound pedagogical principles it is one of the favourite CMS used nowadays. The paper describes the results of the first research on using Moodle in ?Research Methods and Information Processing? (PINF) and ?Training ? stays in companies? (PRAX) by the second year students of English for Business at the University of Pardubice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III.

  • ISBN

    80-7220-246-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    93-96

  • Název nakladatele

    VOTOBIA

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku