Česká republika a boloňská deklarace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895877" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39895877 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Česká republika a boloňská deklarace
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje zavedení, vývoj a současný stav principů Boloňské deklarace do vysokého školství v České republice. Analýza se týká nejen struktury vzdělávání, ale i stavu mobilit a zavádění ECTS. Autor dochází k závěru, že zavedení deklarace přineslo řadu pozitiv, ale i negativ z hlediska kvality vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Czech Republic and the Bologna Declaration
Popis výsledku anglicky
The paper analyses processes of starting, development and the situation of today in principles of the Bologna Declaration into the Czech Tertiary Schools System. The Analyses includes not only structure of educational levels, but mobilities and includingof the system of ECTS, too. These processes presents not only a lot of positiva, but negativa, too, from the point of view Quality of Education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Edukacyjne
ISSN
1233-6688
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
20
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
49-60
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—