Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Česká republika a boloňská deklarace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895877" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39895877 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Česká republika a boloňská deklarace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje zavedení, vývoj a současný stav principů Boloňské deklarace do vysokého školství v České republice. Analýza se týká nejen struktury vzdělávání, ale i stavu mobilit a zavádění ECTS. Autor dochází k závěru, že zavedení deklarace přineslo řadu pozitiv, ale i negativ z hlediska kvality vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Republic and the Bologna Declaration

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses processes of starting, development and the situation of today in principles of the Bologna Declaration into the Czech Tertiary Schools System. The Analyses includes not only structure of educational levels, but mobilities and includingof the system of ECTS, too. These processes presents not only a lot of positiva, but negativa, too, from the point of view Quality of Education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Edukacyjne

  • ISSN

    1233-6688

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    20

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    49-60

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus