Opportunities and Weak Points of the Constructivism in Preschool Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895880" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39895880 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/12:33138549
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Opportunities and Weak Points of the Constructivism in Preschool Education
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter presents teoretical and practical conditions for introductioon of the Constructivism in the system of the Preschool Education in the Czech Republic. Constructivism is a modern and an effective model for the Early childhood Education.
Název v anglickém jazyce
Opportunities and Weak Points of the Constructivism in Preschool Education
Popis výsledku anglicky
The chapter presents teoretical and practical conditions for introductioon of the Constructivism in the system of the Preschool Education in the Czech Republic. Constructivism is a modern and an effective model for the Early childhood Education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Paradigms and Research of Educational Practice
ISBN
978-1-61364-956-5
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
125-134
Počet stran knihy
242
Název nakladatele
Antioch university
Místo vydání
Los Angeles
Kód UT WoS kapitoly
—