Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Opportunities and Weak Points of the Constructivism in Preschool Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895880" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39895880 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/12:33138549

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Opportunities and Weak Points of the Constructivism in Preschool Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter presents teoretical and practical conditions for introductioon of the Constructivism in the system of the Preschool Education in the Czech Republic. Constructivism is a modern and an effective model for the Early childhood Education.

  • Název v anglickém jazyce

    Opportunities and Weak Points of the Constructivism in Preschool Education

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents teoretical and practical conditions for introductioon of the Constructivism in the system of the Preschool Education in the Czech Republic. Constructivism is a modern and an effective model for the Early childhood Education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Paradigms and Research of Educational Practice

  • ISBN

    978-1-61364-956-5

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    125-134

  • Počet stran knihy

    242

  • Název nakladatele

    Antioch university

  • Místo vydání

    Los Angeles

  • Kód UT WoS kapitoly