Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Asistent pedagoga - podpora žáků s odlišným mateřským jazykem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F14%3A39899261" target="_blank" >RIV/00216275:25210/14:39899261 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Asistent pedagoga - podpora žáků s odlišným mateřským jazykem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje podpoře využívání asistentů pedagoga jako podpůrného opatření při práci s žáky s odlišným mateřským jazykem na školách. Pozornost je věnována nejefektivnějším způsobům, jak této pozice využít. Dále se příspěvek zabývá možnostmi financování asistenta a otázkou kdo a za jakých podmínek se může stát asistentem pedagoga pro žáky s odlišným mateřským jazykem. Závěr příspěvku je věnován dobré praxi nejen v zemích EU, které mají s pozicí asistenta pedagoga již dlouhodobé zkušenosti, ale také dobré praxe ze škol v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher's Assistant - Support of Pupils with Different Mother Tongue

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on promoting the use of teaching assistants as supportive measures when working with pupils with a different mother tongue at schools. The attention is given to the most effective ways to take advantage of this position. Furthermore,the paper deals with financing options and questions who and what it involves to become teacher's assistant for pupils with a different mother tongue. The conclusion of the paper is devoted to a good practice, not only in the EU countries, which have along experience with a position a teacher's assistant but also a good practice from schools in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1774-1780

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku