Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do českého vzdělávacího systému

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F15%3A39901030" target="_blank" >RIV/00216275:25210/15:39901030 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do českého vzdělávacího systému

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován žákům s odlišným mateřským jazykem na základních školách v České republice, současným podmínkám a podpůrným opatřením, která jsou žákům nabízena. Podle nejnovějších statistik chodí na základní školy v České republice 16 477 žáků s odlišným mateřským jazykem a jejich počet neustále narůstá a narůstat bude. Z tohoto důvodu je nutné, aby se integraci těchto žáků začaly postupně věnovat všechny školy v České republice. Pozornost je věnována principům vzdělávací politiky ve vztahu k žákům s odlišným mateřským jazykem a jejich praktické aplikaci na základních školách.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of Pupils with Different Mother Tongue into the Czech Educational System

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is devoted to pupils with a different mother tongue at primary schools in the Czech Republic, current conditions and the support measures, which are offered. According to the latest statistics, around 16 477 pupils with a different mother tongue attend the primary schools in the Czech Republic and their number is constantly growing and will grow. For this reason, it is necessary that the integration of these pupils have begun to devote all schools in the Czech Republic. Attention is paid to the principles of educational policy in relation to pupils with a different mother tongue and their practical application at schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů - QUAERE2015

  • ISBN

    978-80-87952-10-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    882-889

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    25. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku