14th International Cultural Studies Conference & 3rd International Conference on Linguistics and Teaching/Learning English 'In/Outside the Frame'
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F18%3A39913794" target="_blank" >RIV/00216275:25210/18:39913794 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
14th International Cultural Studies Conference & 3rd International Conference on Linguistics and Teaching/Learning English 'In/Outside the Frame'
Popis výsledku v původním jazyce
The conference was organized by the Department of English and American Studies of Pardubice University. Scholars from Czech and foreign universities met in Pardubice to present and share their research findings and to discuss a variety of contributions related to the concept of ‘framing’. In two main sections (Literature and Cultural Studies, Teaching/Learning English and Linguistics), the participants analysed and commented on a wide range of topics, including interculturality; issues and approaches related to genre, poetry, fictionality, or ethnicity; non-native discourse, computer mediated communication or learning English in and outside the school.
Název v anglickém jazyce
14th International Cultural Studies Conference & 3rd International Conference on Linguistics and Teaching/Learning English 'In/Outside the Frame'
Popis výsledku anglicky
The conference was organized by the Department of English and American Studies of Pardubice University. Scholars from Czech and foreign universities met in Pardubice to present and share their research findings and to discuss a variety of contributions related to the concept of ‘framing’. In two main sections (Literature and Cultural Studies, Teaching/Learning English and Linguistics), the participants analysed and commented on a wide range of topics, including interculturality; issues and approaches related to genre, poetry, fictionality, or ethnicity; non-native discourse, computer mediated communication or learning English in and outside the school.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
—
OECD FORD obor
60205 - Literary theory
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Pardubice
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
46
Počet zahraničních účastníků
12
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce