16th International Cultural Studies Conference & 5th International Conference on Linguistics and Language Teaching and Learning 'In/Outside the Frame'
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F22%3A39919117" target="_blank" >RIV/00216275:25210/22:39919117 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://ff.upce.cz/ff/2022" target="_blank" >https://ff.upce.cz/ff/2022</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
16th International Cultural Studies Conference & 5th International Conference on Linguistics and Language Teaching and Learning 'In/Outside the Frame'
Popis výsledku v původním jazyce
The conference was organised by the Department of English and American Studies (Faculty of Arts and Philosophy, University of Pardubice). Scholars and PhD candidates from Czech and foreign universities met in Pardubice to present and share their research findings. In two main panels - Literature and Cultural Studies; Language Teaching/Learning and Linguistics - the participants discussed a wide range of topics, including issues and approaches related to genre, fiction, drama, the concept of wilderness, or popular culture; various aspects of learner discourse, EFL teaching, or discourse analysis.
Název v anglickém jazyce
16th International Cultural Studies Conference & 5th International Conference on Linguistics and Language Teaching and Learning 'In/Outside the Frame'
Popis výsledku anglicky
The conference was organised by the Department of English and American Studies (Faculty of Arts and Philosophy, University of Pardubice). Scholars and PhD candidates from Czech and foreign universities met in Pardubice to present and share their research findings. In two main panels - Literature and Cultural Studies; Language Teaching/Learning and Linguistics - the participants discussed a wide range of topics, including issues and approaches related to genre, fiction, drama, the concept of wilderness, or popular culture; various aspects of learner discourse, EFL teaching, or discourse analysis.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
—
OECD FORD obor
60206 - Specific literatures
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Pardubice
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
56
Počet zahraničních účastníků
7
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce