Zaměření se na zákazníka a ziskovost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003382" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003382 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Focus and Profitability.
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with relationship among companies? focus to customers, customers? satisfaction and their profitability to the company. It shows that only company? strong customer focus and measurement of de-averaging customer satisfaction allows managedifferentiated care about markets to higher company profitability and its future growth.
Název v anglickém jazyce
Customer Focus and Profitability.
Popis výsledku anglicky
This paper deals with relationship among companies? focus to customers, customers? satisfaction and their profitability to the company. It shows that only company? strong customer focus and measurement of de-averaging customer satisfaction allows managedifferentiated care about markets to higher company profitability and its future growth.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the Int. Sci. Conf. "ECOMA 2005: Economy and Management of Enterprises in Transition Economies in the Global Market Environment"
ISBN
80-7194-806-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
282-285
Název nakladatele
University of Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—