Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojenost zákazníků jako hnací síla ziskovosti podniku.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003391" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003391 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Satisfaction as Motive Power for Market Opportunities Creation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper defines customer satisfaction as basic metrics of marketing performance and discusses why it is necessary to use detail view on customer satisfaction during customer relationship management. It discusses how customers? satisfaction influencescustomers? profitability and customers? value to a company, too.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Satisfaction as Motive Power for Market Opportunities Creation

  • Popis výsledku anglicky

    This paper defines customer satisfaction as basic metrics of marketing performance and discusses why it is necessary to use detail view on customer satisfaction during customer relationship management. It discusses how customers? satisfaction influencescustomers? profitability and customers? value to a company, too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 15th International Scientific Conference "Modern Approaches to Corporate Management"

  • ISBN

    80-227-2284-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    313-318

  • Název nakladatele

    STU Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku