Spokojenost zákazníků jako hnací síla ziskovosti podniku.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003391" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003391 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Satisfaction as Motive Power for Market Opportunities Creation
Popis výsledku v původním jazyce
This paper defines customer satisfaction as basic metrics of marketing performance and discusses why it is necessary to use detail view on customer satisfaction during customer relationship management. It discusses how customers? satisfaction influencescustomers? profitability and customers? value to a company, too.
Název v anglickém jazyce
Customer Satisfaction as Motive Power for Market Opportunities Creation
Popis výsledku anglicky
This paper defines customer satisfaction as basic metrics of marketing performance and discusses why it is necessary to use detail view on customer satisfaction during customer relationship management. It discusses how customers? satisfaction influencescustomers? profitability and customers? value to a company, too.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 15th International Scientific Conference "Modern Approaches to Corporate Management"
ISBN
80-227-2284-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
313-318
Název nakladatele
STU Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—