Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004313" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004313 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Implementace strategie CRM vytváří předpoklady růstu výkonnosti podniku v případě, že se neomezí pouze na marketingové a obchodní procesy, ale bude rozšířena na řízení celého hodnototvorného procesu. Jde tedy o to, řídit podnikové procesy tak, aby byl realizovatelný diferencovaný přístup k jednotlivým zákazníkům na základě jejich hodnoty. Aplikace této základní myšlenky pak může vyžadovat různou míru změn podoby hodnototvorného procesu a jeho managementu, a to od dílčích až po radikální.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in Value-creating process after CRM strategy implementation

  • Popis výsledku anglicky

    The CRM strategy implementation creates the conditions to firm performance increase in the case that it is not reduced on marketing and sale processes. It is necessary to extendable CRM to all value-creating process. The thing is to manage business processes in such a way that the differentiation of customers upon their value to the firm is feasible. The application of the basic idea can require different changes from partial to radical ones in both the value creating process and its management.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & Komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XVI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    7-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus