Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004313" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004313 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM
Popis výsledku v původním jazyce
Implementace strategie CRM vytváří předpoklady růstu výkonnosti podniku v případě, že se neomezí pouze na marketingové a obchodní procesy, ale bude rozšířena na řízení celého hodnototvorného procesu. Jde tedy o to, řídit podnikové procesy tak, aby byl realizovatelný diferencovaný přístup k jednotlivým zákazníkům na základě jejich hodnoty. Aplikace této základní myšlenky pak může vyžadovat různou míru změn podoby hodnototvorného procesu a jeho managementu, a to od dílčích až po radikální.
Název v anglickém jazyce
Changes in Value-creating process after CRM strategy implementation
Popis výsledku anglicky
The CRM strategy implementation creates the conditions to firm performance increase in the case that it is not reduced on marketing and sale processes. It is necessary to extendable CRM to all value-creating process. The thing is to manage business processes in such a way that the differentiation of customers upon their value to the firm is feasible. The application of the basic idea can require different changes from partial to radical ones in both the value creating process and its management.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVI
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
7-10
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—