Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Procesní přístup k diferencovanému CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004321" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004321 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Process approach to differentiated CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Building relationships with customers becomes necessity in the present markets. Companies have to apply a complex process of differentiated CRM. Based on different analysis, the system of differentiated CRM enables to determine the best strategies and their effective implementation that company should apply for particular customer groups. Both continuous and subsequent controls of the whole process represent a logical culmination that shows effectiveness of implemented systems and can help to find possible improvements. Only with application of the complex process of differentiated CRM, the company can effectively allocate its resources and ensure its own competitive position in the market.

  • Název v anglickém jazyce

    Process approach to differentiated CRM

  • Popis výsledku anglicky

    Building relationships with customers becomes necessity in the present markets. Companies have to apply a complex process of differentiated CRM. Based on different analysis, the system of differentiated CRM enables to determine the best strategies and their effective implementation that company should apply for particular customer groups. Both continuous and subsequent controls of the whole process represent a logical culmination that shows effectiveness of implemented systems and can help to find possible improvements. Only with application of the complex process of differentiated CRM, the company can effectively allocate its resources and ensure its own competitive position in the market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Scientific Conference "Customer Relationship Management '06"

  • ISBN

    80-7194-909-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    89-96

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Lázně Bohdaneč

  • Datum konání akce

    7. 11. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku