Procesní přístup k diferencovanému CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004321" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004321 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Process approach to differentiated CRM
Popis výsledku v původním jazyce
Building relationships with customers becomes necessity in the present markets. Companies have to apply a complex process of differentiated CRM. Based on different analysis, the system of differentiated CRM enables to determine the best strategies and their effective implementation that company should apply for particular customer groups. Both continuous and subsequent controls of the whole process represent a logical culmination that shows effectiveness of implemented systems and can help to find possible improvements. Only with application of the complex process of differentiated CRM, the company can effectively allocate its resources and ensure its own competitive position in the market.
Název v anglickém jazyce
Process approach to differentiated CRM
Popis výsledku anglicky
Building relationships with customers becomes necessity in the present markets. Companies have to apply a complex process of differentiated CRM. Based on different analysis, the system of differentiated CRM enables to determine the best strategies and their effective implementation that company should apply for particular customer groups. Both continuous and subsequent controls of the whole process represent a logical culmination that shows effectiveness of implemented systems and can help to find possible improvements. Only with application of the complex process of differentiated CRM, the company can effectively allocate its resources and ensure its own competitive position in the market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the International Scientific Conference "Customer Relationship Management '06"
ISBN
80-7194-909-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
89-96
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Lázně Bohdaneč
Datum konání akce
7. 11. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—