Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Alokace nákladů pro potřeby CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004339" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004339 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Cost Allocation for the Purposes of CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Basic indicator for measurement of customer's benefits for the company is "Marketing Profit" very often calculated as a "Net Marketing Contribution" (NMC), that separates marketing and sales expenses from other overheads. Under condition of efficient allocation reflect marketing profitability of customers of any others cost objects, putting aside all expenses not related with marketing activities. The chapter shows that Net Marketing Contribution claculation brings many difficulties starting with propercost determination, ensuring technical and software support to provide data collection, managing and explication of results at the end. Posible ways how to solve these problems are suggested.

  • Název v anglickém jazyce

    Cost Allocation for the Purposes of CRM

  • Popis výsledku anglicky

    Basic indicator for measurement of customer's benefits for the company is "Marketing Profit" very often calculated as a "Net Marketing Contribution" (NMC), that separates marketing and sales expenses from other overheads. Under condition of efficient allocation reflect marketing profitability of customers of any others cost objects, putting aside all expenses not related with marketing activities. The chapter shows that Net Marketing Contribution claculation brings many difficulties starting with propercost determination, ensuring technical and software support to provide data collection, managing and explication of results at the end. Posible ways how to solve these problems are suggested.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Scientific Conference "Customer Relationship Management '06"

  • ISBN

    80-7194-909-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    253-259

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Lazne Bohdanec

  • Datum konání akce

    7. 11. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku