Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní pojetí hodnoty pro zákazníka v rámci CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005931" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005931 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modern Conception of the Value for a Customer in CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The key element of customer relationship management is efficient creation of value to customers. The exceptional, unique solution of customer problem has to be found in order to increase contribution and lower expenses from the customer?s point of view.Therefore, it is essential to analyze provided value, in detail, and to find ways how to enlarge its value. The paper characterizes particular elements of the value for a customer and emphasizes the importance of tracking customer?s costs, which is oftenneglected. Next, chosen key principles of managing (enlarging) value of offer provided to customers within CRM.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern Conception of the Value for a Customer in CRM

  • Popis výsledku anglicky

    The key element of customer relationship management is efficient creation of value to customers. The exceptional, unique solution of customer problem has to be found in order to increase contribution and lower expenses from the customer?s point of view.Therefore, it is essential to analyze provided value, in detail, and to find ways how to enlarge its value. The paper characterizes particular elements of the value for a customer and emphasizes the importance of tracking customer?s costs, which is oftenneglected. Next, chosen key principles of managing (enlarging) value of offer provided to customers within CRM.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Customer Relationship Management ´07

  • ISBN

    978-80-7395-016-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    72-78

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku