Moderní pojetí hodnoty pro zákazníka v rámci CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005931" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005931 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Modern Conception of the Value for a Customer in CRM
Popis výsledku v původním jazyce
The key element of customer relationship management is efficient creation of value to customers. The exceptional, unique solution of customer problem has to be found in order to increase contribution and lower expenses from the customer?s point of view.Therefore, it is essential to analyze provided value, in detail, and to find ways how to enlarge its value. The paper characterizes particular elements of the value for a customer and emphasizes the importance of tracking customer?s costs, which is oftenneglected. Next, chosen key principles of managing (enlarging) value of offer provided to customers within CRM.
Název v anglickém jazyce
Modern Conception of the Value for a Customer in CRM
Popis výsledku anglicky
The key element of customer relationship management is efficient creation of value to customers. The exceptional, unique solution of customer problem has to be found in order to increase contribution and lower expenses from the customer?s point of view.Therefore, it is essential to analyze provided value, in detail, and to find ways how to enlarge its value. The paper characterizes particular elements of the value for a customer and emphasizes the importance of tracking customer?s costs, which is oftenneglected. Next, chosen key principles of managing (enlarging) value of offer provided to customers within CRM.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Customer Relationship Management ´07
ISBN
978-80-7395-016-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
72-78
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—