Jak využít princip metody Quick Response při poskytování hodnoty pro zákazníka?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007714" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007714 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak využít princip metody Quick Response při poskytování hodnoty pro zákazníka?
Popis výsledku v původním jazyce
Úspěšné jsou firmy, které při poskytování hodnoty pro zákazníka uplatňují strategie založené na spojenectví s následujícími a/nebo předcházejícími články dodavatelsko-odběratelského řetězce. Integrované řízení činností, které jsou kritické z hlediska poskytování hodnoty koncovým uživatelům by mělo probíhat takovým způsobem, aby docházelo ke zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka, ale také hodnoty pro podnik. Pro dosažení tohoto základního cíle je možno vybudovat systém spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na bázi metody Quick Response (QR).
Název v anglickém jazyce
How to use principles of Quick Respons in Customer Value Delivering?
Popis výsledku anglicky
In an era of rapid, unanticipated change, the most competitive firms will be those that use strategy based on partnership with customers and suppliers. Supply chain management must lead to raising the value not only for customer but for the company , too. Quick Response (QR) method is an example of the suitable methods supporting raising of customer value.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVIII
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—