Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak využít princip metody Quick Response při poskytování hodnoty pro zákazníka?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007714" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007714 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak využít princip metody Quick Response při poskytování hodnoty pro zákazníka?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úspěšné jsou firmy, které při poskytování hodnoty pro zákazníka uplatňují strategie založené na spojenectví s následujícími a/nebo předcházejícími články dodavatelsko-odběratelského řetězce. Integrované řízení činností, které jsou kritické z hlediska poskytování hodnoty koncovým uživatelům by mělo probíhat takovým způsobem, aby docházelo ke zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka, ale také hodnoty pro podnik. Pro dosažení tohoto základního cíle je možno vybudovat systém spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na bázi metody Quick Response (QR).

  • Název v anglickém jazyce

    How to use principles of Quick Respons in Customer Value Delivering?

  • Popis výsledku anglicky

    In an era of rapid, unanticipated change, the most competitive firms will be those that use strategy based on partnership with customers and suppliers. Supply chain management must lead to raising the value not only for customer but for the company , too. Quick Response (QR) method is an example of the suitable methods supporting raising of customer value.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & Komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XVIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus