Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Segmentace zákazníků podle hodnoty pro podnik a její využití pro řízení výkonnosti podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F09%3A00008518" target="_blank" >RIV/00216275:25310/09:00008518 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Segmentace zákazníků podle hodnoty pro podnik a její využití pro řízení výkonnosti podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the high competitive environment it is necessary to segment customers not only in accordance with their needs and buyer behaviour but, in order to increase company performance, according to customer value, too. This segmentation can be used for both optimal customers serving strategy selection and solvency and efficiency control. The article deals with the process of segmentation of customers according to their value and consequently with the possible ways of using the concept for growth in company financial results.

  • Název v anglickém jazyce

    Usage Customer Segmentation Based on Customer Value for Company Performance Management

  • Popis výsledku anglicky

    In the high competitive environment it is necessary to segment customers not only in accordance with their needs and buyer behaviour but, in order to increase company performance, according to customer value, too. This segmentation can be used for both optimal customers serving strategy selection and solvency and efficiency control. The article deals with the process of segmentation of customers according to their value and consequently with the possible ways of using the concept for growth in company financial results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Invence - inovace- investice od recese k prosperitě. Kompendium finančního a logistického řízení podniku

  • ISBN

    978-80-248-1977-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Malenovice

  • Datum konání akce

    15. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku