Segmentace zákazníků podle hodnoty pro podnik a její využití pro řízení výkonnosti podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F09%3A00008518" target="_blank" >RIV/00216275:25310/09:00008518 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Segmentace zákazníků podle hodnoty pro podnik a její využití pro řízení výkonnosti podniku
Popis výsledku v původním jazyce
In the high competitive environment it is necessary to segment customers not only in accordance with their needs and buyer behaviour but, in order to increase company performance, according to customer value, too. This segmentation can be used for both optimal customers serving strategy selection and solvency and efficiency control. The article deals with the process of segmentation of customers according to their value and consequently with the possible ways of using the concept for growth in company financial results.
Název v anglickém jazyce
Usage Customer Segmentation Based on Customer Value for Company Performance Management
Popis výsledku anglicky
In the high competitive environment it is necessary to segment customers not only in accordance with their needs and buyer behaviour but, in order to increase company performance, according to customer value, too. This segmentation can be used for both optimal customers serving strategy selection and solvency and efficiency control. The article deals with the process of segmentation of customers according to their value and consequently with the possible ways of using the concept for growth in company financial results.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Invence - inovace- investice od recese k prosperitě. Kompendium finančního a logistického řízení podniku
ISBN
978-80-248-1977-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Malenovice
Datum konání akce
15. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—