Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Working Capital Assessment in Customer Oriented Company

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F10%3A39881882" target="_blank" >RIV/00216275:25310/10:39881882 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Working Capital Assessment in Customer Oriented Company

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A balance between the benefits received by an individual customer and by a firm is the essential precondition for companies to achieve and maintain their long term competitiveness and performance. Working capital can contribute to the ability of a company to serve the right customers in a right and efficient way and can influence both sides of the customer value. Costs and benefits flowing from working capital components must be therefore more connected with the process of individual customers' care andincluded in a customer value assessment. Working capital management assessment should be changed to reflect these conditions and to support company performance.

  • Název v anglickém jazyce

    Working Capital Assessment in Customer Oriented Company

  • Popis výsledku anglicky

    A balance between the benefits received by an individual customer and by a firm is the essential precondition for companies to achieve and maintain their long term competitiveness and performance. Working capital can contribute to the ability of a company to serve the right customers in a right and efficient way and can influence both sides of the customer value. Costs and benefits flowing from working capital components must be therefore more connected with the process of individual customers' care andincluded in a customer value assessment. Working capital management assessment should be changed to reflect these conditions and to support company performance.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Management 2010 : the 6th International Scientific Conference

  • ISBN

  • ISSN

    2029-4441

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VGTU Publishing House Technika

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

    Vilnius

  • Datum konání akce

    13. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku