Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strengthening Relationships with Customers in Online Pharmacies as Links of Pharmaceutical Value Networks

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F11%3A39892351" target="_blank" >RIV/00216275:25310/11:39892351 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Strengthening Relationships with Customers in Online Pharmacies as Links of Pharmaceutical Value Networks

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An effective management strategy in today's highly competitive environment is strengthening long-term relationships with customers. The essence of this strategy is building and developing relationships with customers on the principle of mutual benefit aiming to achieve higher customer satisfaction and loyalty. An important role in strengthening the relationships with customers is played by information technologies; in recent years the Internet has become increasingly important in this area. This articlepresents the results of a primary qualitative research, which focused on defining the appropriate forms and tools for strengthening customer relationships in online pharmacies and the extent of their application in the Czech Republic, evaluating their effectiveness and possibilities of their further use in developing relationships with customers.

  • Název v anglickém jazyce

    Strengthening Relationships with Customers in Online Pharmacies as Links of Pharmaceutical Value Networks

  • Popis výsledku anglicky

    An effective management strategy in today's highly competitive environment is strengthening long-term relationships with customers. The essence of this strategy is building and developing relationships with customers on the principle of mutual benefit aiming to achieve higher customer satisfaction and loyalty. An important role in strengthening the relationships with customers is played by information technologies; in recent years the Internet has become increasingly important in this area. This articlepresents the results of a primary qualitative research, which focused on defining the appropriate forms and tools for strengthening customer relationships in online pharmacies and the extent of their application in the Czech Republic, evaluating their effectiveness and possibilities of their further use in developing relationships with customers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice, Series A, Faculty of Chemical Technology

  • ISSN

    1211-5541

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    333-345

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus