Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

RELATIONSHIP WITH CUSTOMERS: EMPIRICAL RESEARCH ON NETWORKING IN PHARMACIES BUSINESS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F12%3A39899104" target="_blank" >RIV/00216275:25310/12:39899104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.3846/bm.2012.057" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.3846/bm.2012.057</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3846/bm.2012.057" target="_blank" >10.3846/bm.2012.057</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    RELATIONSHIP WITH CUSTOMERS: EMPIRICAL RESEARCH ON NETWORKING IN PHARMACIES BUSINESS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Building and strengthening long-term relationships with customers on the principle of mutual benefit is an effective strategy to manage businesses and their networks in today's highly competitive environment. Ever more important, therefore, the customerrelationship management tools and practices are that lead to the growth of customer satisfaction and loyalty and long-term performance of all network members. In the article the results of qualitative researches into the forms and tools used for strengthening relationships with customers - the end users as used by brick-and-mortar pharmacies, online pharmacies and distributors are summarized. The aim of the research was to map the current state - forms and tools used for enhancing customer relationships, the degree of their application, evaluation of their effectiveness, and possibilities of their further use in the development of relationships with customers.

  • Název v anglickém jazyce

    RELATIONSHIP WITH CUSTOMERS: EMPIRICAL RESEARCH ON NETWORKING IN PHARMACIES BUSINESS

  • Popis výsledku anglicky

    Building and strengthening long-term relationships with customers on the principle of mutual benefit is an effective strategy to manage businesses and their networks in today's highly competitive environment. Ever more important, therefore, the customerrelationship management tools and practices are that lead to the growth of customer satisfaction and loyalty and long-term performance of all network members. In the article the results of qualitative researches into the forms and tools used for strengthening relationships with customers - the end users as used by brick-and-mortar pharmacies, online pharmacies and distributors are summarized. The aim of the research was to map the current state - forms and tools used for enhancing customer relationships, the degree of their application, evaluation of their effectiveness, and possibilities of their further use in the development of relationships with customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Management

  • ISBN

    978-609-457-116-9

  • ISSN

    2029-4441

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    433-442

  • Název nakladatele

    VGTU Publishing House Technika

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

    Vilnius

  • Datum konání akce

    10. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000329342200057