RELATIONSHIP WITH CUSTOMERS: EMPIRICAL RESEARCH ON NETWORKING IN PHARMACIES BUSINESS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F12%3A39899104" target="_blank" >RIV/00216275:25310/12:39899104 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.3846/bm.2012.057" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.3846/bm.2012.057</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.3846/bm.2012.057" target="_blank" >10.3846/bm.2012.057</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
RELATIONSHIP WITH CUSTOMERS: EMPIRICAL RESEARCH ON NETWORKING IN PHARMACIES BUSINESS
Popis výsledku v původním jazyce
Building and strengthening long-term relationships with customers on the principle of mutual benefit is an effective strategy to manage businesses and their networks in today's highly competitive environment. Ever more important, therefore, the customerrelationship management tools and practices are that lead to the growth of customer satisfaction and loyalty and long-term performance of all network members. In the article the results of qualitative researches into the forms and tools used for strengthening relationships with customers - the end users as used by brick-and-mortar pharmacies, online pharmacies and distributors are summarized. The aim of the research was to map the current state - forms and tools used for enhancing customer relationships, the degree of their application, evaluation of their effectiveness, and possibilities of their further use in the development of relationships with customers.
Název v anglickém jazyce
RELATIONSHIP WITH CUSTOMERS: EMPIRICAL RESEARCH ON NETWORKING IN PHARMACIES BUSINESS
Popis výsledku anglicky
Building and strengthening long-term relationships with customers on the principle of mutual benefit is an effective strategy to manage businesses and their networks in today's highly competitive environment. Ever more important, therefore, the customerrelationship management tools and practices are that lead to the growth of customer satisfaction and loyalty and long-term performance of all network members. In the article the results of qualitative researches into the forms and tools used for strengthening relationships with customers - the end users as used by brick-and-mortar pharmacies, online pharmacies and distributors are summarized. The aim of the research was to map the current state - forms and tools used for enhancing customer relationships, the degree of their application, evaluation of their effectiveness, and possibilities of their further use in the development of relationships with customers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Business and Management
ISBN
978-609-457-116-9
ISSN
2029-4441
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
433-442
Název nakladatele
VGTU Publishing House Technika
Místo vydání
Vilnius
Místo konání akce
Vilnius
Datum konání akce
10. 5. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000329342200057