Technical Equipment Allowing Flexibility in Serving Customers as a Prerequisite for Strengthening Customer Relationships in the B2B Market
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F14%3A39898179" target="_blank" >RIV/00216275:25310/14:39898179 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Technical Equipment Allowing Flexibility in Serving Customers as a Prerequisite for Strengthening Customer Relationships in the B2B Market
Popis výsledku v původním jazyce
Speed and flexibility of suppliers in meeting the changing demands and preferences of customers definitely contributes to strengthening relationships between suppliers and buyers in B2B markets. Therefore, it is necessary to constantly modernize production, distribution and service equipment and have a flexible manufacturing facility capable of producing high quality products according to specific customer requirements, sufficient capacity of storage space close to customers for the response to specialcustomers' demands, or JIT deliveries, suitable transport means for transporting the products to the customer and modern service facilities. The paper describes the role of the individual elements of technical equipment in strengthening customer relationships and summarizes the results of a quantitative survey among managers of selected chemical industry businesses in the Czech Republic focused on mapping of the perception of the benefits and the actual level of technical equipment for s
Název v anglickém jazyce
Technical Equipment Allowing Flexibility in Serving Customers as a Prerequisite for Strengthening Customer Relationships in the B2B Market
Popis výsledku anglicky
Speed and flexibility of suppliers in meeting the changing demands and preferences of customers definitely contributes to strengthening relationships between suppliers and buyers in B2B markets. Therefore, it is necessary to constantly modernize production, distribution and service equipment and have a flexible manufacturing facility capable of producing high quality products according to specific customer requirements, sufficient capacity of storage space close to customers for the response to specialcustomers' demands, or JIT deliveries, suitable transport means for transporting the products to the customer and modern service facilities. The paper describes the role of the individual elements of technical equipment in strengthening customer relationships and summarizes the results of a quantitative survey among managers of selected chemical industry businesses in the Czech Republic focused on mapping of the perception of the benefits and the actual level of technical equipment for s
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
METAL 2014: 23rd International Conference on Metallurgy and Materials
ISBN
978-80-87294-54-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1828-1834
Název nakladatele
TANGER, spol. s r.o.
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
21. 5. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000350641700302