The Role of Partnership and Flexibility in Strengthening Customer Relationships in the B2B Market
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F14%3A39898180" target="_blank" >RIV/00216275:25310/14:39898180 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.09.076" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.09.076</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.09.076" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.09.076</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role of Partnership and Flexibility in Strengthening Customer Relationships in the B2B Market
Popis výsledku v původním jazyce
In the time of recession, it is necessary to maintain and further strengthen relations between suppliers, their immediate customers and customers of these customers all the way up to the end customers. The means to do this is partnership and flexibilityin serving customers including organizing special events for customers. The article defines each aspect of the partnership and flexibility in serving target markets and their role in enhancing the coherence and development of relations between manufacturers and customers in the B2B market and summarizes the results of a quantitative research among managers of chemical business units with products, which focused on mapping benefits and actual level of the individual aspects of the partnership and flexibility for developing and strengthening relationships with customers in the customer network.
Název v anglickém jazyce
The Role of Partnership and Flexibility in Strengthening Customer Relationships in the B2B Market
Popis výsledku anglicky
In the time of recession, it is necessary to maintain and further strengthen relations between suppliers, their immediate customers and customers of these customers all the way up to the end customers. The means to do this is partnership and flexibilityin serving customers including organizing special events for customers. The article defines each aspect of the partnership and flexibility in serving target markets and their role in enhancing the coherence and development of relations between manufacturers and customers in the B2B market and summarizes the results of a quantitative research among managers of chemical business units with products, which focused on mapping benefits and actual level of the individual aspects of the partnership and flexibility for developing and strengthening relationships with customers in the customer network.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - Social and Behavioral Sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
563-575
Název nakladatele
Elsevier Science BV
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Ŕím
Datum konání akce
19. 6. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000346089700060