Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of Partnership and Flexibility in Strengthening Customer Relationships in the B2B Market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F14%3A39898180" target="_blank" >RIV/00216275:25310/14:39898180 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.09.076" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.09.076</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.09.076" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.09.076</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of Partnership and Flexibility in Strengthening Customer Relationships in the B2B Market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the time of recession, it is necessary to maintain and further strengthen relations between suppliers, their immediate customers and customers of these customers all the way up to the end customers. The means to do this is partnership and flexibilityin serving customers including organizing special events for customers. The article defines each aspect of the partnership and flexibility in serving target markets and their role in enhancing the coherence and development of relations between manufacturers and customers in the B2B market and summarizes the results of a quantitative research among managers of chemical business units with products, which focused on mapping benefits and actual level of the individual aspects of the partnership and flexibility for developing and strengthening relationships with customers in the customer network.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Partnership and Flexibility in Strengthening Customer Relationships in the B2B Market

  • Popis výsledku anglicky

    In the time of recession, it is necessary to maintain and further strengthen relations between suppliers, their immediate customers and customers of these customers all the way up to the end customers. The means to do this is partnership and flexibilityin serving customers including organizing special events for customers. The article defines each aspect of the partnership and flexibility in serving target markets and their role in enhancing the coherence and development of relations between manufacturers and customers in the B2B market and summarizes the results of a quantitative research among managers of chemical business units with products, which focused on mapping benefits and actual level of the individual aspects of the partnership and flexibility for developing and strengthening relationships with customers in the customer network.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    563-575

  • Název nakladatele

    Elsevier Science BV

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Ŕím

  • Datum konání akce

    19. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000346089700060