Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Value Attributes in Purchase Of OTC Drugs and Food Supplements in Brick-and-Mortar Pharmacies in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F15%3A39900218" target="_blank" >RIV/00216275:25310/15:39900218 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Value Attributes in Purchase Of OTC Drugs and Food Supplements in Brick-and-Mortar Pharmacies in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The demanding character of the competitive environment in the pharmacy sector in the Czech Republic requires that pharmacies expand the assortment of OTC drugs and food supplements and perfect the system of customer care in order to increase the perceived value of the proposition and services from the customer's perspective. It is necessary to determine what clients of pharmacies evaluate when purchasing, how they perceive the overall value proposition and pharmacy services, and on the basis that to offer more attractive service systems. The aim of the quantitative research through personal interview in randomly selected households in the Czech Republic in the East Bohemia region was to determine what criteria brick-and-mortar pharmacy clients considerwhen choosing a brick-and-mortar pharmacy to purchase OTC drugs and food supplements, to what extent the criteria are important to them and how they perceive the overall value proposition and services of their favourite pharmacy. The ana

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Value Attributes in Purchase Of OTC Drugs and Food Supplements in Brick-and-Mortar Pharmacies in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The demanding character of the competitive environment in the pharmacy sector in the Czech Republic requires that pharmacies expand the assortment of OTC drugs and food supplements and perfect the system of customer care in order to increase the perceived value of the proposition and services from the customer's perspective. It is necessary to determine what clients of pharmacies evaluate when purchasing, how they perceive the overall value proposition and pharmacy services, and on the basis that to offer more attractive service systems. The aim of the quantitative research through personal interview in randomly selected households in the Czech Republic in the East Bohemia region was to determine what criteria brick-and-mortar pharmacy clients considerwhen choosing a brick-and-mortar pharmacy to purchase OTC drugs and food supplements, to what extent the criteria are important to them and how they perceive the overall value proposition and services of their favourite pharmacy. The ana

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SGEM2015: Conference Proceedings. Book 2. Vol. 2

  • ISBN

    978-619-7105-47-6

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    667-674

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Sofie

  • Místo konání akce

    Albena

  • Datum konání akce

    26. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku