Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Mass Communication and Mass Media to Increase the Effectiveness of Integrated Marketing Communications of Chemical Industry Enterprises

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F15%3A39900284" target="_blank" >RIV/00216275:25310/15:39900284 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Mass Communication and Mass Media to Increase the Effectiveness of Integrated Marketing Communications of Chemical Industry Enterprises

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Creating marketing communication in an enterprise to integrate all communication tools and effectively unite the efforts of the enterprise in communication with all stakeholders is an essential prerequisite for success on the current markets. In this issue, we often encounter the opinion that the use of mass communication and mass media in the marketing communication mix of businesses, particularly those operating on B2B markets, is on the decline due to the growing differentiation and the pursuit of one-to-one marketing. However, the research shows that their effectiveness, especially in some elements of the marketing communication mix, is not decreasing, but increasing. The great importance of mass communication and mass media for marketing communication of industrial enterprises has also been confirmed by our primary research. This article defines, analyses, and assesses the possibilities of mass communication and mass media in the individual elements of the marketing communication

  • Název v anglickém jazyce

    Using Mass Communication and Mass Media to Increase the Effectiveness of Integrated Marketing Communications of Chemical Industry Enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    Creating marketing communication in an enterprise to integrate all communication tools and effectively unite the efforts of the enterprise in communication with all stakeholders is an essential prerequisite for success on the current markets. In this issue, we often encounter the opinion that the use of mass communication and mass media in the marketing communication mix of businesses, particularly those operating on B2B markets, is on the decline due to the growing differentiation and the pursuit of one-to-one marketing. However, the research shows that their effectiveness, especially in some elements of the marketing communication mix, is not decreasing, but increasing. The great importance of mass communication and mass media for marketing communication of industrial enterprises has also been confirmed by our primary research. This article defines, analyses, and assesses the possibilities of mass communication and mass media in the individual elements of the marketing communication

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SGEM2015: Conference Proceedings. Book 2. Vol. 2

  • ISBN

    978-619-7105-47-6

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    989-998

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Sofie

  • Místo konání akce

    Albena

  • Datum konání akce

    26. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku