Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vstupní znalosti studentů z oblasti informatiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F08%3A00007320" target="_blank" >RIV/00216275:25410/08:00007320 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vstupní znalosti studentů z oblasti informatiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o výsledcích realizovaného dotazníkového průzkumu. Hlavní cíle šetření byly dva. Prvním bylo získat informace od studentů o úrovni jejich znalostí práce s PC. Tato část sledovala základní znalosti technických prostředků, ovládání kancelářského programového vybavení a znalosti práce s internetem a elektronickou poštou. Druhým cílem šetření bylo zjistit, kde studenti své znalosti v této oblasti získali. Cílovou skupinou šetření byly náhodně vybrané skupiny studentů prvního ročníku Fakulty ekonomicko-správní (FES) Univerzity Pardubice. Dotazník byl rozdán 320 studentům. Vrátilo se 295 vyplněných dotazníků. Vstupní množina studentů se skládá z 23% mužů a 77% žen. Absolvované střední školy (SŠ) byly zařazeny do tří kategorií (gymnázia 42%, obchodní akademie 39%, odborné střední školy 19%). Ve třetím ročníku převažovala týdenní hodinová dotace na předměty, v rámci kterých se využívaly informační technologie, 0 hodin ? 34% a 2 hodiny ? 38%. Ve čtvrtém ročníku byla situace

  • Název v anglickém jazyce

    The Input Knowledge of Students in Informatic Area

  • Popis výsledku anglicky

    In this article an analysis of results of a suggested questionnaire set is presented. The questionnaire has had two major goals. In the first, we obtained information about knowledge and skills from students. During this part we focused into an elementary IT knowledge, a using of Microsoft Windows packet and Internet and E-mail skills. The second, we found out information about a specialization and place of secondary schools where students studied. Finally, the group of student be defined randomly frompart time student at Faculty of Public Administration in University of Pardubice. This group has had 295 students from 320. The student group is composed on two parts (23% of male and 77% of female). The secondary school is divide to tree categories (a grammar school, a business academy and others). We mined following knowledge: in the third year IT subjects had 0 hour (34%) and 2 hours (38%) per week of study at the secondary school; in the fourth year IT subjects had 0 hour (41%) and 2

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Informatika XXI/2008

  • ISBN

    978-80-7302-151-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Konvoj, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    23. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku