Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravenost absolventů různých středních škol ke studiu na ČZU v Praze.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41620%2F02%3A00004989" target="_blank" >RIV/60460709:41620/02:00004989 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravenost absolventů různých středních škol ke studiu na ČZU v Praze.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek uvádí výsledky výzkumného šetření zjišťujícího úroveň středoškolských znalostí studentů ČZU v Praze (dále ČZU), které získali absolvováním různých typů středních škol. Nároky prvních dvou let vysokoškolského studia ukázaly u 511 respondentů nestejnoměrnou připravenost absolventů různých středních škol jak v předmětech všeobecného vědního základu, tak v předmětech odborné přípravy. Obtížnějšími předměty v prvních dvou letech studia na ČZU byly předměty společného vědního základu. Problematickoubyla v tomto období studia hlavně matematika. Studijní obtíže měli respondenti také v předmětech odborné přípravy (ekonomických, technických, v předmětech zaměřených na rostlinnou a živočišnou produkci). Vědomostmi nejlépe vybaven pro vysokoškolské studium byl podsoubor absolventů gymnázií. Absolventi středních zemědělských škol a středních lesnických škol měli dobrý poznatkový a dovednostní základ pro vysokoškolské předměty odborné přípravy v rámci zaměření svého studijního oboru. Důvo

  • Název v anglickém jazyce

    Readiness of students from different types of secondary schools for the study at CUA in Prague

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of a research focused on the standard of knowledge of CUA in Prague students which they have acquired at different types of secondary schools. The demands in the course of the first two years of university study proved in511 respondents of students who completed different secondary schools an uneven readiness as concerns the general educational subjects as well as vocational subjects. More difficult in the first two years of the study at CUA were general educational su bjects. Highly problematic in this period of the study was mainly mathematics. Study difficulties were encountered by the respondents also in vocational subjects (economic, technical subjects and in the subjects focused on the plant and livestock production). Best furnished with knowledge from the viewpoint of university study was the subgroup of students who attended secondary grammar schools. Students of secondary agricultural and forestry schools had a good knowledge and skill basis fo

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník - semináře Role katedry pedagogiky v rozvoji zemědělského vzdělávání a výzkumu

  • ISBN

    80-213-0960-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    144

  • Strana od-do

    65-74

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita, katedra pedagogiky

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Katedra pedagogiky České zemědělské univerzity v

  • Datum konání akce

    26. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku