Student Behaviour and Student Satisfaction - A Marketing Approach
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F11%3A39892645" target="_blank" >RIV/00216275:25410/11:39892645 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Student Behaviour and Student Satisfaction - A Marketing Approach
Popis výsledku v původním jazyce
This article aims to use the customer behaviour and customer satisfaction literature to further develop the understanding of student behaviour and student satisfaction. In order to achieve this goal a theoretical background and a survey among two universities from Czech Republic and Romania is provided.
Název v anglickém jazyce
Student Behaviour and Student Satisfaction - A Marketing Approach
Popis výsledku anglicky
This article aims to use the customer behaviour and customer satisfaction literature to further develop the understanding of student behaviour and student satisfaction. In order to achieve this goal a theoretical background and a survey among two universities from Czech Republic and Romania is provided.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D, Faculty of Economics and Administration
ISSN
1211-555X
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVI
Číslo periodika v rámci svazku
21
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
43-52
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—