Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konkurenceschopnost značkových produktů v procesu globalizace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F12%3A39894970" target="_blank" >RIV/00216275:25410/12:39894970 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konkurenceschopnost značkových produktů v procesu globalizace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dosažení a udržení konkurenční výhody je v současné globalizované ekonomice velmi obtížné. Podniky musí čelit konkurenci nejen domácích podniků, ale především nadnárodních, které využívají pro zajištění konkurenceschopnosti svých produktů globálních značek. Také na českém trhu má označování produktů stále větší význam. Marketingový výzkum v oblasti značkových potravin prokázal, že použití českých značek má podstatný význam pro zvýšení konkurenceschopnosti produktů i firem.

  • Název v anglickém jazyce

    Competitive Ability of Brand Products in the Process of Globalization

  • Popis výsledku anglicky

    Achieving and maintaining a competitive advantage in today's globalized economy is very difficult. Businesses must face not only competition from domestic firms, but also from multinationals that use global brands to ensure the competitiveness of their products. Also on the Czech market product labeling is becoming increasingly important. Marketing research in branded foods showed that the use of Czech brands is essential to increase the competitiveness of products and companies.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Podniková ekonomika a manažment

  • ISSN

    1336-5878

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    listopad

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus