Konkurenceschopnost značkových produktů v procesu globalizace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F12%3A39894970" target="_blank" >RIV/00216275:25410/12:39894970 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konkurenceschopnost značkových produktů v procesu globalizace
Popis výsledku v původním jazyce
Dosažení a udržení konkurenční výhody je v současné globalizované ekonomice velmi obtížné. Podniky musí čelit konkurenci nejen domácích podniků, ale především nadnárodních, které využívají pro zajištění konkurenceschopnosti svých produktů globálních značek. Také na českém trhu má označování produktů stále větší význam. Marketingový výzkum v oblasti značkových potravin prokázal, že použití českých značek má podstatný význam pro zvýšení konkurenceschopnosti produktů i firem.
Název v anglickém jazyce
Competitive Ability of Brand Products in the Process of Globalization
Popis výsledku anglicky
Achieving and maintaining a competitive advantage in today's globalized economy is very difficult. Businesses must face not only competition from domestic firms, but also from multinationals that use global brands to ensure the competitiveness of their products. Also on the Czech market product labeling is becoming increasingly important. Marketing research in branded foods showed that the use of Czech brands is essential to increase the competitiveness of products and companies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Podniková ekonomika a manažment
ISSN
1336-5878
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
listopad
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—