Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Národní image v kontextu vinařského průmyslu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F18%3AN0000004" target="_blank" >RIV/26968631:_____/18:N0000004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Národní image v kontextu vinařského průmyslu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem této studie bylo navržení konceptu konkurenceschopnosti, který reflektuje potřeby subjektů působících na trhu a také bere v potaz specifika vinařského průmyslu. Koncept konkurenceschopnosti je rozdělen do tří částí, které zahrnují specifikaci typů konkurenčních výhod, funkcionalitu konceptu a v neposlední řadě propojení mezi účastníky trhu. Koncept je dále doplněn o Rogersův marketingový trychtýř, který je zaměřen na komunikační aktivity, které by měly být součástí budování image České republiky jako vinařského producenta, měly by sloužit k vytvoření silné značky a širokého povědomí o českých vinařských produktech na domácím trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    National image in the context of the wine industry

  • Popis výsledku anglicky

    The main reason of this study was to design a competitiveness concept, which reflects the needs of market subjects and also takes into account the specific conditions of wine market. The competitiveness concept is divided into three parts which include at first the specification of the types of the competitive advantages, then functionality of the concept and at last the links between market participants. This concept is supplemented with the Rogers’ marketing funnel which is focused on the communication activities which should be done to build strong national image of the Czech Republic as a wine producer, to build strong brand and wide awareness of the Czech wine products on the domestic market.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7204-980-6

  • Počet stran knihy

    107

  • Název nakladatele

    AKADEMICKÉ NAKLADATELSTVÍ CERM, s.r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy