Národní image v kontextu vinařského průmyslu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F18%3AN0000004" target="_blank" >RIV/26968631:_____/18:N0000004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Národní image v kontextu vinařského průmyslu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním cílem této studie bylo navržení konceptu konkurenceschopnosti, který reflektuje potřeby subjektů působících na trhu a také bere v potaz specifika vinařského průmyslu. Koncept konkurenceschopnosti je rozdělen do tří částí, které zahrnují specifikaci typů konkurenčních výhod, funkcionalitu konceptu a v neposlední řadě propojení mezi účastníky trhu. Koncept je dále doplněn o Rogersův marketingový trychtýř, který je zaměřen na komunikační aktivity, které by měly být součástí budování image České republiky jako vinařského producenta, měly by sloužit k vytvoření silné značky a širokého povědomí o českých vinařských produktech na domácím trhu.
Název v anglickém jazyce
National image in the context of the wine industry
Popis výsledku anglicky
The main reason of this study was to design a competitiveness concept, which reflects the needs of market subjects and also takes into account the specific conditions of wine market. The competitiveness concept is divided into three parts which include at first the specification of the types of the competitive advantages, then functionality of the concept and at last the links between market participants. This concept is supplemented with the Rogers’ marketing funnel which is focused on the communication activities which should be done to build strong national image of the Czech Republic as a wine producer, to build strong brand and wide awareness of the Czech wine products on the domestic market.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7204-980-6
Počet stran knihy
107
Název nakladatele
AKADEMICKÉ NAKLADATELSTVÍ CERM, s.r.o.
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—