WINE MARKETING: THE CASE OF MICRO AND SMALL WINE COMPANIES IN THE CZECH REPUBLIC
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU123730" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU123730 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://imes.vse.cz/wp-content/uploads/2015/08/Conference_Proceedings_IMES_2017.pdf" target="_blank" >http://imes.vse.cz/wp-content/uploads/2015/08/Conference_Proceedings_IMES_2017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18267/pr.2017.svo.2216.6" target="_blank" >10.18267/pr.2017.svo.2216.6</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
WINE MARKETING: THE CASE OF MICRO AND SMALL WINE COMPANIES IN THE CZECH REPUBLIC
Popis výsledku v původním jazyce
Wine marketing is one of the main reasons of survival and development of micro and small wine companies, that have own rules and advantages which allow to stay in that upcoming craft. Micro and small companies is a major part of wine business in the Czech Republic. The purpose is to understand the specifics of wine marketing perception and find out which marketing tools most affect the success of the wine company within the framework of case study.
Název v anglickém jazyce
WINE MARKETING: THE CASE OF MICRO AND SMALL WINE COMPANIES IN THE CZECH REPUBLIC
Popis výsledku anglicky
Wine marketing is one of the main reasons of survival and development of micro and small wine companies, that have own rules and advantages which allow to stay in that upcoming craft. Micro and small companies is a major part of wine business in the Czech Republic. The purpose is to understand the specifics of wine marketing perception and find out which marketing tools most affect the success of the wine company within the framework of case study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50201 - Economic Theory
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2017)
ISBN
978-80-245-2216-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1182
Strana od-do
641-653
Název nakladatele
Oeconomica Publishing House
Místo vydání
Náměstí W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3, Czech R
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
25. 5. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000427316100057