Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

WINE MARKETING: THE CASE OF MICRO AND SMALL WINE COMPANIES IN THE CZECH REPUBLIC

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU123730" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU123730 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://imes.vse.cz/wp-content/uploads/2015/08/Conference_Proceedings_IMES_2017.pdf" target="_blank" >http://imes.vse.cz/wp-content/uploads/2015/08/Conference_Proceedings_IMES_2017.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18267/pr.2017.svo.2216.6" target="_blank" >10.18267/pr.2017.svo.2216.6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    WINE MARKETING: THE CASE OF MICRO AND SMALL WINE COMPANIES IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Wine marketing is one of the main reasons of survival and development of micro and small wine companies, that have own rules and advantages which allow to stay in that upcoming craft. Micro and small companies is a major part of wine business in the Czech Republic. The purpose is to understand the specifics of wine marketing perception and find out which marketing tools most affect the success of the wine company within the framework of case study.

  • Název v anglickém jazyce

    WINE MARKETING: THE CASE OF MICRO AND SMALL WINE COMPANIES IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku anglicky

    Wine marketing is one of the main reasons of survival and development of micro and small wine companies, that have own rules and advantages which allow to stay in that upcoming craft. Micro and small companies is a major part of wine business in the Czech Republic. The purpose is to understand the specifics of wine marketing perception and find out which marketing tools most affect the success of the wine company within the framework of case study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50201 - Economic Theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2017)

  • ISBN

    978-80-245-2216-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1182

  • Strana od-do

    641-653

  • Název nakladatele

    Oeconomica Publishing House

  • Místo vydání

    Náměstí W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3, Czech R

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000427316100057