Možné využívání nových trendů komunikace ve vysokoškolském vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F12%3A39895203" target="_blank" >RIV/00216275:25410/12:39895203 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možné využívání nových trendů komunikace ve vysokoškolském vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Generace současných vysokoškolských studentů může být z úhlu pohledu využívání informačních technologií podle některých zdrojů označována jako generace sítě. Pro vznik a charakteristiky této generace bylo zásadní rozšíření internetu, mobilních sítí a služeb, jako jsou emaily, textové a multimediální zprávy, webový multimediální obsah a online sociální sítě. Autoři se zaměřili na analýzu chování studentů Univerzity Pardubice pomocí shlukové analýzy a pomocí nástrojů analýzy sociálníchí sítí.
Název v anglickém jazyce
Possible use of new communication trends in higher education
Popis výsledku anglicky
From the perspective of information technologies we call the current generation of students as a network generation. Expansion of the internet, mobile networks and services such as email, text and multimedia messages, web multimedia content and online social networks were the key for the formation and characterization of that generation. This generation is in contact with the latest technologies from its early age. Educational institutions should do their best for the creation of such conditions for students so that they might use these skills for studying and further completion and development of these skills. This is the possible way how the information and communication technologies contribute to the education and the student knows how to use thesetechnologies to increase his/her competitiveness at the labour market. The aim of the paper is to describe the structure of the group of students from the chosen faculty of the University of Pardubice. We created a questionnaire and analy
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
78-92
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—